No Flash
Esteu aquí: Inici Notícies Èlia Guardiola parla del màrqueting emocional i experiencial en la setena “Cita Onliner” d’Ilerna Online
Accions del document

Èlia Guardiola parla del màrqueting emocional i experiencial en la setena “Cita Onliner” d’Ilerna Online

08/11/2018

Una bona experiència de l’usuari pot ser una venda assegurada, segons l’experta

 

L’experta en màrqueting Èlia Guardiola va impartir ahir una ponència en la setena Cita Onliner organitzada pel centre d’FP Ilerna Online, ubicat al Magical Media. Guardiola es va centrar en el màrqueting emocional i experiencial i en la necessitat d’utilitzar tècniques de comunicació per apel·lar a les emocions del receptor. L’experta va gravar una master class al centre educatiu.

 

La ponent va parlar de la importància de l’storytelling i l’storydoing, que vehiculen el missatge que vol llençar una marca mitjançant històries que permeten trametre’n els valors i els beneficis. “És important expressar-se de forma senzilla i amb claredat i, sobretot, complir allò que es promet”, va assenyalar com una de les claus de la comunicació.

La iniciativa Cites Onliner vol donar un valor afegit a la formació a distància de l’alumnat d’Ilerna a través de la visió i els coneixements d’experts en diferents matèries. La plataforma interna del centre posa a l’abast dels alumnes el material audiovisual de les Cites Onliner.

  • Twitter
Accions del document
Institut de Reserca Biomèdica Arborètum - Jardí botànic de Lleida


Parc de Gardeny, Edifici CeDiCo
1a. planta, Lleida - 25071
9732722922 973 272 922
parc@pcital.es parc@pcital.es
Accessibilitat
Visualitzadors i programes
Ajuda'ns a millorar
Avís legal